CONCERT-AGENDA

RESERVEREN: MAIL ONS

 

programma seizoen 2017-2018  

 


Zaterdag 10 maart 2018 aanvang 20:15 in FLUXUS / DE VERKADEZAAL, WESTZIJDE 148, ZAANDAM

VIJF JAAR ROOTS AAN DE ZAAN – GRATIS TOEGANG!

T H E   U R B A N   F O L K   Q U A R T E T 

Roots aan de Zaan bestaat in maart 2018 vijf jaar en viert dit met een gratis toegankelijk optreden – maar WEL RESERVEREN!

Folk met ogenschijnlijk gemak vermengd met o.a. dub, house en rock, vertolkt door een strakke line-up van vier virtuoze muzikanten. Uit Galicië komt violiste Paloma Trigás, die eerder met de Spaanse grootheid Carlos Nuñez optrad. Dan is daar Joe Broughton – die ooit als jonge hond bij The Albion Band begon – op viool, gitaar, mandoline en charisma. Op percussie vinden we Tom Chapman, en de meest recente aanwinst Dan Walsh (die samenwerkte met o.a. Seth Lakeman en The Levellers) is een ster op onder meer de de banjo, speelt gitaar en zingt. De groep heeft zijn Birmingham als thuisbasis, maar The Urban Folk Quartet is in alle opzichten grensoverschrijdend, en heeft wereldwijd opgetreden.

“UFQ are impossibly wonderful” – fRoots

“Up there with the best of them – amazing musicians” – BBC Radio 2

The Urban Folk Quartet stapt vèr buiten de somswat platgetreden paden van het folk-genre. Jawel, het betreft door de viool gedreven muziek dat zijn bron vindt in de traditie, maar er wordt een zeer eigen draai aan gegeven: hier een funk-groove, daar melodieën uit het Midden-Oosten, dan weer afro-beat, maar ook zijn er Indiase invloeden – multicultureel in optima forma. Inmiddels heeft de band zowel drie studio- als drie live-albums uitgebracht. En over buiten de folk-paden treden gesproken: zowel Paloma als Joe werkten mee aan het album Water For Your Soul van de wereldberoemde soulzangeres Joss Stone. Het optreden van “UFQ” in Zaandam is vooralsnog het enige in Nederland.

TOEGANG GRATIS (maar wel reserveren: e-mail rootsaandezaan@gmail.com)

 


Zondag 25 maart 2018 aanvang 15:30 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

N A   T O N N T A 

Als we zelf een kracht van Roots aan de Zaan zouden moeten benoemen, is variatie er, hopen we, één van. We pogen een balans te vinden tussen in deze scene grotere namen, met soms vrij onbekende acts – en laten we het erop houden dat als u deze band kent, u wel èrg goed geïnformeerd moet zijn. We kregen een tip, we hoorden een (nog niet uitgebrachte) opname, en dachten simpelweg: “ja” – en stuurden e.e.a. vervolgens door naar twee bevriende zalen en ook daar was de reactie: “ja”. En zo spelen ze straks naast Roots aan de Zaan eveneens in Steendam (Gr.) en Zevenaar, een trits optredens in Nederland … puur op basis van één tip, en één song. Inmiddels hebben we meer gehoord. Fraai!

Vijf jonge multi-instrumentalisten die elkaar kennen van het Ierse Dundalk Institute of Technology vormden in 2013 samen Na Tonnta, dat zoveel betekent als “making waves” in de zin van: stof doen opwaaien, cq furore maken. Allen hebben brede muzikale interesses, maar vonden elkaar in de Ierse muziek, waarbij de groep zelf als invloeden o.a. Altan, Lúnasa en Chieftains, maar ook bijvoorbeeld Kris Kristofferson en Rory Gallagher benoemt. De energieke sound van uilleann pipes, viool, fluit, accordeon en gitaar is de basis, maar Na Tonnta experimenteert met melodiëen en arrangementen, mixt traditionele folk met andere genres, en vertolkt bovendien eigen materiaal. Tot nu toe speelde Na Tonnta alleen in hun thuisland Ierland; dit is hun eerste buitenlandse trip. 

“Na Tonnta continue to craft their own style of performance and love nothing more than unearthing quirky tunes and unusual songs and merging them with their own compositions”.

De band bestaat uit Fiachra Meek (uilleann pipes/bodhrán), Ellie McGinley (viool/zang), Ciara Moley (piano accordeon), Sinéad O’ Malley (fluit) en Daniel Whelan (gitaar/ukulele).

TOEGANG € 10.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)

LEDEN GRATIS

-kinderen halve prijs-


 Zaterdag 14 april 2018 aanvang 20:00 in FLUXUS / DE VERKADEZAAL, WESTZIJDE 148, ZAANDAM

 C A R A   D I L L O N

exclusief concert in Nederland

+ SUPPORT:  G W E N D O L Y N   S N O W D O N 

 “What may well be the worlds most beautiful female voice” – Mojo Magazine

Uit Dungiven, Noord Ierland komt de genre-overschrijdende en in awards grossierende zangeres Cara Dillon, wiens recente (zevende) album Wanderer recentelijk uitkwam. Lange tijd is het stilgeweest rond haar, maar sinds 2014 is ze weer actief. Ooit maakte Cara deel uit van folk-supergroep Equation. Kathryn Roberts & Sean Lakeman (twee maanden eerder bij Roots aan de Zaan te zien) waren er lid van, alsook de andere Lakeman-broers: Seth en Sam. En met Sam trouwde Cara … en met Sam komt ze naar Zaandam. Zo treffen we dit seizoen twee van de Lakeman-broers aan op het podium van Roots aan de Zaan, zij het apart van elkaar.

Cara is zelf de eerste om toe te geven dat ze geen folk-purist is, dat ze muziek wil maken die de begrenzingen – die de traditie wel eens placht te dicteren – negeert. Ter illustratie: haar Black Is The Colour was een sensatie in de clubs van Ibiza club – in een techno remix van 2Devine. Elke avond is ze als afsluiter te horen bij de spectaculaire climax in Disneyland Parijs wanneer Come Dream A Dream daar door de speakers schalt. En in China is ze een wereldster: tot haar eigen niet geringe verbazing wordt een album van haar er als lesmateriaal gebruikt. Volle zalen heeft ze er vervolgens getrokken.

Ziekte (diabetes type 1) en de geboorte van kinderen – met name ook de combinatie van die twee zaken – maakten dat ze enige jaren noodgedwongen in de luwte doorbracht, maar in 2014 kwam ze terug, met het album A Thousand Hearts – met, op één nummer, achtergrondzang van een groot fan: The Eagles’ Timothy B Schmidt. Voor wat het waard is: onder haar bewonderaars vinden we ook Ed Sheeran. Zoals de zaken er nu voorstaan is dit een exclusief optreden in Nederland. Wees er snel bij.

“Cara Dillon is a rare and extraordinary talent ….she sings with a passion that is evident in the depth of her content, lyrically illustrating the scars of the human heart. There are few on this island to equal her tremendous musical talent” – RTE

“Quite possibly the world’s most beautiful female voice” – MOJO

Het voorprogramma wordt verzorgd door GWENDOLYN SNOWDON. Zij voert je mee op een muzikale reis door Engeland, Ierland en Holland. Deze bevlogen folkzangeres begon haar muzikale avontuur bij de Keltisch/Orientaalse Folkband Finvarra. In 2015 is zij begonnen met een solo project waarin ze terugkeert naar haar muzikale roots.

TOEGANG € 25.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)

LEDEN € 18.00

-kinderen halve prijs-


Zondag 13 mei 2018 aanvang 15:30 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

W E S T   M Y   F R I E N D

Twee jaar na hun fraaie debuut bij Roots aan de Zaan doen ze Zaandam andermaal aan, nu op een zondagmiddag. Een kwartet, afkomstig uit het Canadese Vancouver Island, dat een mix vertolkt van indie roots en chamber folk. De vier leden zijn klassiek geschoold en met hun vierstemmige zang maakten ze direct veel indruk in Canada. Hun debuutalbum Place werd in 2012 tot ‘Roots Album Of The Year’ uitgeroepen bij de Vancouver Island Music Awards.

In 2014 verscheen hun tweede CD When The Ink Dries en hierop lieten ze horen dat ze buiten de geijkte paden van de folkmuziek durfden te treden. Het muzikaal palet op dit album varieerde van intiem samenspel van de vier virtuoze muzikanten tot rijk georkerstreerde arrangementen en eigenzinnige songs: een snuf old world klezmer, een vleug Broadway showtunes, een teug bluegrass-samenzang, ingepakt middels fraai mandoline- en accordeonspel. Toen West My Friend in april 2016 bij Roots aan de Zaan speelde was hun derde album Quiet Hum net uit.

“Canadiana” van de bovenste plank van een zeer veelbelovende band.

“Utterly captivating, exploratory folk music” – folkradio .co.uk

West My Friend bestaat uit Eden Oliver (zang, gitaar), Alex Rempel (mandoline, zang), Jeff Poynter (accordeon, zang) en Nick Mintenko (bas, zang).

TOEGANG € 10.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)

LEDEN GRATIS

-kinderen halve prijs-


Vrijdag 8 juni 2018 aanvang 20:15 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

M A R T I N   S I M P S O N

UITVERKOCHT!

Een naam die bij de folk-kenners op een vrij eenzame top staat, een top met in de nabijheid lieden als Richard Thompson en Bert Jansch. Met andere woorden: de gitaar is hier in handen van een ware maestro. Martin Simpson’s interpretaties van traditionele folksongs zijn simpelweg pure meesterwerkjes. Zijn solo-optredens zijn intens, veelzijdig en betoverend. Wereldwijd wordt hij gerespecteerd als één van de beste akoestische- en slide-gitaristen. Simpson combineert als geen ander diverse elementen uit de Britse, Afro-Amerikaanse en old-time muziek. Hij woonde dan ook vijftien jaar in de USA, en dat is hoorbaar. Bovendien heeft hij zelf een aantal parels geschreven. Hij werkte op het podium en op albums samen met o.a. June Tabor, Jackson Browne, Danny Thompson, Danú, Martin Carthy, Cara Dillon, David Lindley, Roy Bailey, David Hidalgo, Steve Miller, Dick Gaughan en eerdergenoemde Richard Thompson.

De BBC Radio 2 Folk Awards zijn zo ongeveer de Oscars van de Britse folk. Martin Simpson is niet minder dan eenendertig (!) maal genomineerd geweest – twaalf maal als Musician of The Year (waarvan hij twee maal de prijs ook daadwerkelijk binnenhaalde). Zijn album Prodigal Son kreeg in 2008 vijf nominaties en twee prijzen, hetgeen hij in 2010 dunnetjes overdeed – met nog eens een extra nominatie erbovenop – voor de CD True Stories.

“One of the virtuoso instrumentalists of the English music scene” – The Guardian

“Simpson’s latest is a potent blend of the highest calibre…Simpson has never sung or played better” – Acoustic Magazine

Of hij nu Americaanse old-time muziek, blues, traditionele Britse folk, een Dylan-cover of zijn eigen materiaal speelt: Martin Simpson is onvoorspelbaar, onnavolgbaar en, als gitarist, van een ongekende subtiliteit en originaliteit.

foto: Graham Whitmore

DIT CONCERT IS UITVERKOCHT. U kunt zich eventueel aanmelden voor de wachtlijst via rootsaandezaan@gmail.com. We verwijzen u graag door naar o.a. De Lantaern in Zevenaar de dag erna. 


Zaterdag 15 september 2018 aanvang 20:15 in FLUXUS / DE VERKADEZAAL, WESTZIJDE 148, ZAANDAM

M A R T I N   &   E L I Z A   C A R T H Y

Martin Carthy is zo ongeveer de meest invloedrijke muzikant die de Engelse folk voortbracht. Ter illustratie: twee jaar voordat hij zelfs maar zijn eerste album uitbracht, werd hij al genoemd in de hoestekst van The Freewheelin’ Bob Dylan (1963!). Zijn duo met Dave Swarbrick bracht in de tweede helft van de jaren zestig legendarische albums voort. Beiden deden de folkpuristen gruwen toen ze vervolgens toetraden tot folkrockbands: Swarbrick werd lid van Fairport Convention, Carthy trad toe tot Steeleye Span, en vervolgens The Albion Country Band.

Hij keerde wel geregeld weer terug naar die pure folk, solo of met The Watersons – later Waterson:Carthy – de zingende dynastie uit Yorkshire (Carthy huwde Norma Waterson en werd dus familie), maar hij zat nooit ver af van het experiment.
Zo was hij één van de drijvende krachten achter folk-brass band Brass Monkey (met o.a. John Kirkpatrick) en zelfs dancebeats en oosterse muziek werden niet geschuwd in het recentere multiculturele collectief The Imagined Village.
De dochter van Martin Carthy en Norma Waterson, Eliza Carthy, was daar ook lid van – eerder troffen vader en zoon (én moeder Norma) elkaar muzikaal al in Waterson:Carthy. Eliza is sindsdien uitgegroeid tot één van de toonaangevende muzikanten in de Engelse folk, maar ook zij heeft zich nooit in het traditionele folk-hoekje vast laten roesten – zie o.a. haar recente werk met The Wayward Band. Hoewel ze veel hebben samengewerkt door de jaren heen zowel op het podium als op albums, maakten vader en dochter pas in 2014 een echt duo-album, te weten The Moral Of The Elephant – en dat was een album dat die folkpuristen dan wel weer blij maakte. Maar die lieden zijn tegenwoordig allang niet meer zo kortzichtig als dat ze in Carthy’s jonge jaren waren.
Er zijn slechts twee concerten in Nederland – het andere is de dag erna bij GUO Oisterwijk.
Tijdig reserveren een must!

TOEGANG € 23.50 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN € 16.00  

-kinderen halve prijs-


Vrijdag 12 oktober 2018 aanvang 20:15 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

T H E   P O O Z I E S 

The Poozies – uit Schotland – lieten voor het eerst van zich horen aan het begin van de jaren negentig; het was destijds een bewuste keuze een collectief te vormen dat enkel uit vrouwen bestond.
Toegegeven, met een wat ondeugende naam – waarvoor kennelijk geen van de originele leden écht de verantwoordelijkheid wil nemen, maar toch is blijven hangen: een naam die afgeleid is van een door de dichter Robert Burns gefrequenteerd dames-van-plezier etablissement Poozie Nancy’s Door de jaren heen hebben The Poozies wereldwijd opgetreden, vermaard om hun veelzijdige repertoire, originele arrangementen en fraaie vocale harmoniëen. Wel zijn ze onderhevig geweest aan aardig wat wisselingen van qua line-up. Vaste waarde was altijd harpiste Mary Macmaster, die eerder –met Patsy Seddon, ook lange tijd Poozie– al lid was van het gerenommeerde harp-duo Sìleas. Ze werkte door de jaren heen samen met o.a. Sting en het recentere (en andermaal dames-collectief) Songs Of Seperation.
The Poozies ontstonden toen Sìleas in 1990 opnamen maakte voor een soloalbum van Sally Barker (in september 2016 bij Roots aan de Zaan te zien geweest als lid van Fotheringay). Er was een klik, en wat volgde was deze groep. Na de albums Dansoozies (1993) and Chantoozies (1995) maakte Barker plaats voor Kate Rusby – wiens succesvolle solocarriëre echter de groep ging overschaduwen, waarna deze plaats maakte voor violiste Eilidh Shaw. Zij vormt nu met Macmaster de overgebleven kern van de groep. Sally Barker kwam later wel weer terug, maar vertrok andermaal in 2016.
The Poozies echter gingen onverstoorbaar verder, nu met jong bloed in de vorm van twee nieuwe leden. Deze nieuwe line up doet nu Zaandam aan, compleet met gloednieuw album Punch. The Poozies anno 2018 bestaan uit Mary Macmaster (electro-harp, zang), Eilidh Shaw (viool, zang), Sarah McFadyen (viool, banjo, gitaar, zang) en Tia Files (gitaar, percussie, viool, zang).

En die naam? De dames zeggen hier nu over: “the feeling now is that it’s pretty rock and roll!”. In Rusland zouden ze zeggen: Poozie Riot!

TOEGANG € 17.50 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN € 11.00

-kinderen halve prijs-


Zondag 4 november 2018 aanvang 15:30 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

T H E   J I G A N T I C S 

Driemaal is scheepsrecht, zoals dat heet. The Jigantics kwamen bij Roots aan de Zaan – en voor het eerst in Nederland – in september 2014, als (ook voor ons) volslagen onbekenden, op aanraden van een bevriende promotor uit Engeland, deze veelzijdige en gedreven folk-roots-band waarvan de vaste kern doubleert als bluesband Sons of the Delta. Hun eerste album Daisy Roots was net uit. Dat concert was beslist een succes toen. Elk jaar zijn ze vervolgens teruggekeerd naar Nederland waar zich gestaag een schare fans vormde – en na twee jaar waren ze terug bij ons in Zaandam. Nog afgelopen november deden ze elders in Nederland drie (stijf uitverkochte) concerten.
Toen ze in november 2016 voor die tweede keer bij Roots aan de Zaan speelden, wisten slechts enkelen dat dit -bijna- het laatste optreden was van die line-up, daar de drukbezette Marion Fleetwood haar vizier op andere projecten wilde gaan richten. Diversen vroegen zich af: hoe nu verder met The Jigantics, want Marion’s rol hierin was dan wel niet bepalend, maar best groot. Een nieuwe line-up kwam, speelde enkele maanden, en ging.
Waarna het roer werd omgegooid en The Jigantics in het najaar van 2017 twee nieuwe leden op het toneel verschenen – een heer op (bas-)gitaar, en een dame op zang en … ukelele. Een geheel nieuw uitgangspunt voor deze bij zowel publiek als promotors bijzonder geliefde band, die een eigenzinnige mix van folk-rock-cajun-americana brengt. Ze kunnen rocken, om vervolgens moeiteloos over te stappen naar een folkballad. Over hun invloeden schreef de band zelf: “The whole wide world of music, thrown in a blender, throw in some seasoning and add a dance beat”.
De huidige line up van The Jigantics bestaat uit de drie oudgedienden Mark Cole (zang, harmonica, accordeon, mandoline, gitaar), Rick Edwards (gitaar, banjo, zang) en Martin Fitzgibbon (drums, zang). Nieuwe gezichten in de band zijn Keith Thompson (gitaar, bas, zang) en Sarah Kelly (zang, ukelele).

TOEGANG € 15.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN GRATIS (mits vantevoren gereserveerd)

-kinderen halve prijs-


Zaterdag 17 november 2018 aanvang 20:15 in FLUXUS / DE VERKADEZAAL, WESTZIJDE 148, ZAANDAM

B R E A K I N G   T R A D

exclusief concert in Nederland

Men moet toegeven, de naam is wel erg gevat – dat wil zeggen, voor diegenen die nu meteen aan o.a. Heisenberg, crystal meth en Los Pollos Hermanos moeten denken (de anderen die nu denken “waar gaat dit over” moeten maar even googlen).
Behalve de naam zal echter niets doen denken aan drugsgerelateerde toestanden in New Mexico, USA – dat beloven we. Want met Breaking Trad gaan we naar Ierland. Dónal Murphy (accordion) komt uit Abbeyfeale, West Limerick, en is diverse malen All-Ireland kampioen geweest op zowel button accordeon als melodeon. Hij is eveneens lid van de beroemde Ierse band Four Men And a Dog.
Niall Murphy (viool) uit Camlough, South Armagh, gooide ook hoge ogen in diezelfde All-Ireland tournamenten en speelde met de grootste (Ierse) namen. Ook is hij begeleider van Cara Dillon (hoewel hij geen acte de présence zal geven bij Cara’s concert in Zaandam op 14 april a.s.).
Multi-Instrumentalist Mike Galvin completeert het trio – ook hij heeft zijn wortels diep in (maar ook buiten) de Ierse traditie zitten, o.a. als voormalig lid van De Dannan.
Traditioneel Iers met een moderne twist – dit is het enige optreden van Breaking Trad in Nederland.

foto: Carrie Davenport

TOEGANG € 17.50 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN € 11.00

-kinderen halve prijs-


Zaterdag 1 december 2018 aanvang 20:15 in FLUXUS / DE VERKADEZAAL, WESTZIJDE 148, ZAANDAM

G R Y P H O N

exclusief concert in Nederland

Andermaal een exclusief optreden in Nederland, nu van een band die in de jaren zeventig middeleeuwse/Renaissance-muziek versmolt met folk en (later) prog rock. Elk van hun vijf albums uit die tijd had een
uniek, eigen geluid. Gryphon’s titelloze debuutalbum uit 1973 was akoestisch, middeleeuws van sfeer, met plek voor nu en dan een luchtiger komische noot. Op Midnight Mushrumps (1974) werd het geluid verrijkt met rockinstrumenten, maar nog steeds is dat album de perfecte compagnon van de debuutplaat. De geheel instrumentale opvolger Red Queen To Gryphon Three (eveneens 1974) plaatste de band echter volledig in de prog rock hoek, met vier lang uitgespannen nummers – gebaseerd op een schaakspel – die nog wel het unieke instrumentarium (o.a. kromhoorn, fluit, fagot) lieten horen. Het wordt ook nu nog gezien als Gryphon’s magnum opus. Nog eens twee albums volgden, maar de fut was er eigenlijk wel een beetje uit – en Gryphon verdween na de tsunami die punk heette. Recentelijk kwam Gryphon weer bijeen, en er wordt zowaar gewerkt aan een gloednieuw album; het eerste in veertig (!) jaar. In Zaandam treden de originele leden Brian Gulland (o.a. kromhoorn, fagot), Graeme Taylor (gitaar) en David Oberlé (drums, percussie, zang) aan – verder met Graham Preskett (toetsen, viool), Andy Findon (blaasinstrumenten) en Rory McFarlane (bas).

TOEGANG € 20.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN € 15.00

-kinderen halve prijs-


Vrijdag 21 december 2018 aanvang 20:15 in DE KLEINE WAARHEID, KLAUWERSHOEK 4-8, ZAANDAM

L O R C Á N   M A C   M A T H Ú N A ,  

M A R T I N   T O U R I S H   &   D A I R E   B R A C K E N

exclusief concert in Nederland

We sluiten het jaar af in De Kleine Waarheid, en – figuurlijk gesproken – andermaal in Ierland, met wederom een exclusief concert voor dit land. Martin Tourish is de accordeonvirtuoos die met name bekend is als lid van Altan, dat in januari 2017 te gast was bij Roots aan de Zaan, toen in een uitverkocht Zaantheater.
Violist Daire Bracken was ooit lid van Danú en speelde met de grootste namen, van Liam Clancy tot Niamh Parsons. De voorman is vocalist Lorcán Mac Mathúna, en om zijn werk te beschrijven halen we even een artikel aan dat Marius Roeting voor New Folk Sounds schreef:
“Op en top Iers met die nasale naklank, bijna fluisterend en toch zo krachtig. Herkenbaar in de dictie, de ‘uitspraak’, ook in het Gaelic. Mac Mathúna zou een sean-nos (solo) zanger kunnen zijn, waar je uren naar kan luisteren. Gekluisterd alsof je naar een oude verhalenverteller luistert. En dat doe je in feite. Mac Mathúna heeft diezelfde betovering, diezelfde grandeur, hetzelfde hypnotiserende. En dan is er de muziek die hij maakt. Altijd vol overtuiging, hartstocht, diepgang, kennis, vernieuwend op het oude gebaseerd, maar voortschrijdend, niet conserverend en toch de traditie gerespecteerd hoog houdend”. Over
Daire Bracken’s vioolspel schreef Roeting: “Soms flitst hij over de snaren in duivels snelle, korte noten, maar met de volle akkoorden en polyfone tonen, schept hij een rijke, gedreven en krachtige achtergrond”.
Kort gezegd maken de heren muziek die niet de standaard Keltische deunen behelst, maar veel verder teruggaat in de geschiedenis. Deze muziek is gebaseerd op de ritmepatronen van de taal. De taal, in tekst of poëzie, die snelheid en cadans bepaalt.

TOEGANG € 18.00 (e-mail rootsaandezaan@gmail.com)
LEDEN € 12.00

-kinderen halve prijs-


e-mail rootsaandezaan@gmail.com